Torsdag


Hej på er . 

Vart på möte idag och det bli mkt sådana framöver . Håller på o försöka orka med mig själv just nu så jag mår bra .  

Nu är det så att jag påbörjat mitt projekt och har börjat söka ny lägenhet inom Jönköping . Ja jag ska flytta  men vet inte när och om jag får en . Men söker och kollar varje dag .  Behöver större och känner att jag bott här i mina 8 år nu i min lilla etta .  Behöver en tvåa med balkong .  Jag har så mkt mer planer ang min framtid men jag börjar här .  

Imorgon ska jag hem till mina föräldrar tänkte jag ❤️

(null)

Chloey har nu börjat utforska vätterstranden 😍
(null)

(null)

(null)



Kommentarer:

1 Jennifer:

Alltid bra att ta en sak i taget. Hoppas du hittar någon lägenhet snart 🌸

Svar: Ja det hoppas jag med är klar här känner jag :) 💕
Michelle Frandell

2 Wifeey:

fan va grymt att redan ha så pass stora planer inför sitt liv att du ska hitta större lägenhet, riktigt häftigt

Svar: Njae har haft stora planer sen 2014 då jag hittade mig själv . Men finns mkt mer som jag vill göra . Och vet vem jag är . 💕 gäller bara att tro på sej själv . 👍🏻har bara börjat
Michelle Frandell

3 sofia:

Men gud vad skoj att du letar efter en lägenhet, förstår verkligen att du vill ha balkong. Håller verkligen tummarna att du hittar någon du gillar :) <3

4 Daisy:

Vad mysiga bilder

Svar: Tack
Michelle Frandell

5 Anna svensson:

Lycka till med lägenhets sökningen. Hoppas du hittar en som passar dig 😊❤️

Svar: Tack ska dock avbryta lägenhetssökande pgrav annat 💕
Michelle Frandell

6 Carolina:

hoppas du får lägenhet söker också är jättesvårt ha en fin fredag ❤

Svar: Fick lägenhetserbjudande men jag måste tyvär vänta med detta . 💕
Michelle Frandell

7 Lina:

Hoppas du hittar en lägenhet som passar dig!

Svar: Jag kommer vänta med det 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: