Torsdag


Hej på er . 
Har väl lite bloggtorka just nu . Händer inte så mkt mer just nu då jag tar hand om chloey som nu förstått att man kissar ute o inte inne .  Min lilla valp  växer för varje vecka .  Hon vågar allt mer och mer nu . Man ska inte stressa fram en valp .  

Jag har haft henne i två månader  ca på torsdag nästa vecka .  

Om en vecka kommer mina syskon hit och Charlottes sambo .  Ska bli så kul 💕 saknar dem . Kan ni tänka er att det är snart julafton ?  

(null)

(null)

(null)

💕

Bryr mig inte om att få julklappar i år. Gemenskapen är den som är det bästa och jag fick min bästa chloey 💕🐶

Kommentarer:

1 Anna:

Gud två månader redan, shit vad tiden går fort 😁❤️

Svar: Det går fort 💕👍🏻❤️
Michelle Frandell

2 Amy :

Sååå söt. Är det Papillon eller blandras?

/Amy

Svar: Blandras papillon och chinese chrested . 💕❄️❤️🐶
Michelle Frandell

3 Ulrika:

Vilken söt liten vovve, hundar är det bästa som finns här i livet :)

Svar: Håller verkligen med ❄️🐶❤️
Michelle Frandell

4 Lexochlogan :

Jobbigt med bloggtorka, men händer alla ibland. Jag brukar surfa runt på andra bloggar och hitta inspiration ❤️

Svar: Ja det blir ju så när dagarna är rätt sega ❄️🐶💕
Michelle Frandell

5 Sandra:

Gud vilken liten söting ❤❤

Svar: ❄️❤️🐶
Michelle Frandell

6 Carolina :

Så underbara bilder på er .hoppas du får en trevlig fredag ❤

7 Daisy:

Lätt hänt med blogg torka

Svar: Ja :/ när man inte har så mkt att göra
Michelle Frandell

8 Emma Engström:

Gemenskap är verkligen SÅ viktigt! <3

Svar: Verkligen 👍🏻❄️💕
Michelle Frandell

Kommentera här: