Lördag ❤️



Hej på er . 
 Igår gjorde jag jätte mkt och chloey håller nu på att bli rumsren 😀 weei .  Tränar henne hela tiden , nu kan hon till o med sitta o ligga ner när hon får godis :) vacker tass ska jag med träna henne med.  En sak i taget . 
Min lilla plutt ❤️

(null)


Jag städade , gjorde pannkakor , gjorde bullar  som  inte alls blev bra så fick  slänga allt 😕 men  men .  Bättre lycka nästa gång .  

Idag blir det mest vilodag .  

Sen ska jag och pappa gå på julkonsert på söndag på klingande julkort . Har aldrig varit där o i år känner jag bara för att göra massa .  Vill ju äta julbord sen med familjen med .  jul på Liseberg som jag var på förra och nu denna helg klingade julkort :) vi få se vad som händer nästa gång ^^ . 

Kommer bli så underbart med när syskonen kommer hem ❤️ 

Hittade denna jättefina 11 råd om att ta hand om sej själv (hos en annan bloggare .) -  det är precis va jag gör just nu och vill ta även och dela denna med er .  
(null)

❤️

Be kind and be you . 

Kommentarer:

1 Lexochlogan:

Så kul med konsert, hoppas ni får det supertrevligt

Svar: Tack de va det 💕
Michelle Frandell

2 Amanda :

Å vad roligt att gå på konsert hoppas du får en fin söndag ♥️

Svar: Ja det e så myssigt med konsert 💕
Michelle Frandell

3 sofia:

Älskade verkligen råden du kom med, så underbara. Åh vad duktig hon är :) <3

Svar: Ja jag hittade dem hos en annan bloggare men de e sånna råd jag hade nog tänkt själv ändå 💕
Michelle Frandell

4 Daisy:

Vad kul de lät :) fina bilder

Svar: Ja 💕
Michelle Frandell

5 Juliette:

Alltså din valp är hur söt som helst, såg fler bilder på den i andra inlägg 😍😍

Svar: Men åh vad kul du tycker det 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: