Kommentarer:

1 MartinaOlsson:

Hej på dig!
Den näst sista luckan i min julkalender har nu öppnats, och därunder gömde sig chansen att vinna ett helt valfritt smycke till ett värde av max 399kr från 7East! Vill du vara med och tävla? :) Klicka då på länken nedan! Förövrigt så hoppas jag att du får en supermysig kväll, för min del blir det uppesittarkväll för hela slanten! Ska du också kolla? :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/127464/julkalender-lucka-23-7/

2 Sarah:

Så kul att baka och så fina dom blev :) Hoppas att dom blev kladdiga för ibland är det inte så lätt :)

3 Hanna Karlsson:

Vad roligt att baka. Jag älskar verkligen kladdkakemuffins!

4 Mirre - Sweetwords:

Ohh mums vad gott, de blir nästan godare än vanlig kladdkaka vanlug

5 Kamilla:

Kladdkakemuffins är godare än vanlig kladdkaka tycker jag.

6 Amanda:

Mumms vad goda dina kladdkaksmuffins ser ut! hoppas dom smakar lika gott också :)

7 Amanda:

Å vad mysigt med lite bakning ser gott ut :)

8 sofia:

Men alltså mums! Godmorgon vännen och god jul :) <3

9 Viktor:

Vad goda dem såg ut ju! :D God jul till dig och hoppas du får en helt fantastisk dag :)

10 evelina:

Vad gott det ser ut med kladdkakemuffins. Hoppas du får en bra jul

Svar: Dem var riktigt goda :) desamma
Michelle Frandell

11 Madde:

Så gott det såg ut. Hoppas det smakar lika bra. Önskar er en riktigt God Jul också

Svar: Det gjorde dem 😀
Michelle Frandell

12 Sofie:

Vad gott med kladdmuffins =)

Svar: Riktigt goda va dem 👍🏻
Michelle Frandell

13 Jessica:

GOD JUL!
De ser jättegoda ut! 😍♥️

Svar: God fortsättning :)
Michelle Frandell

14 Therese:

God jul till dig och din familj, jag önskar ni får en fin julafton =)

Svar: Det hade vi 😀
Michelle Frandell

15 Mirre:

Så gott =D GOD JUL

Svar: God fortsättning :)
Michelle Frandell

16 Anna :

Såå goda, hoppas du får en god jul🎄

Svar: Tack de va dem :) desamma
Michelle Frandell

17 Elisabeth :

Mums så gott det ser ut. God jul på er

Svar: De va det 💕 god fortsättning
Michelle Frandell

18 Madelene:

Ser riktigt gott ut! God jum

Svar: Tack 💕 mamma och min bror som gjort mest
Michelle Frandell

19 Julia:

Åh vad mumsigt, måste jag göra här hemma någon dag

Svar: Ja gör det :)
Michelle Frandell

Kommentera här: