Vad som händer i september månad ...




Hej på er
Idag blir det jobbmöte . Ska bli så skönt o få veta alla svaren som man undrat över sommaren.  Jag städade hela lägenheten igår och gjorde rent allt som var dammigt , det behövdes minsann . 


Denna månaden som kommer,  kommer jag att : 

1. Ev , börja jobba igen...ett steg närmare mitt mål 
2. Förbättra min träning . 
3. Åka till Göteborg (som jag gör nu varje månad till Ida ) 💕
4. Hålla igång rutiner 
5. Äta mycket nyttigt och må bra . 
6. Sortera ut mycket från garderoben och vinden samt försöka måla köket det som inte blev gjort för flera år sen och även listor . 
7 . träffa vänner 💕

Så tror denna månaden kommer bli jätte bra . 

Nu i augusti har jag ju fortfarande denna helg som kommer , löne helg  kvar , till Gbg . Sen helgen efter Sthlm med familja . 

Hur kommer eran månad se ut ? 
Puss 💋 

Btw kommer ni att  rösta i valet och hur mkt engagerar ni i er i det ? Jag vet inte en om jag kommer rösta , fick röstkort idag i brevlådan . Men jag vet vilket parti och vad jag står när de gäller politiken . Vi få se ... 

(null)     

Kommentarer:

1 Daisy:

Va härligt med mål

Svar: Ja 💕💕💕
Michelle Frandell

2 sofia:

Det är så skönt att ah mål, då hålls verkligen motivationen på topp. Kul att du ska försöka förbättra din träningen nu :) <3

Svar: Verkligen det är viktigt 💕💕💕
Michelle Frandell

3 Viktor:

Äta mycket nyttigt och må bra, just det, att må bra, det låter så himla klokt! :) Ta hand om dig!

Svar: Tack ja man ska ta hand om sej själv . 😀
Michelle Frandell

4 Jennie:

Så skönt att rensa garderoben, ska jag också göra snart ☺️

Svar: Verkligen har massa gamla kläder jag inte använder längre som ska gå till rädda barnen 💕
Michelle Frandell

5 Moa:

Vad kul att få se vad du ska hitta på! :D

Svar: Kul att du tkr det :)
Michelle Frandell

6 Nilla:

Det verkar bli en bra månad för Dig :) Hoppas det går bra med jobbmötet :)

Svar: Tack jobbmöte gick inget vidare dock .
Michelle Frandell

7 Tay:

Skönt att komma tillbaka till jobbet! Hoppas du får bra svar på mötet. Min månad kommer bestå av att gå på dop, förbereda inför min pojkväns resa hit till Sverige i Oktober samt bara ta det lugnt och fortsätta jobba på att bli frisk från min utmattning så jag också så småning om kan ta mig tillbaka till arbetet, eller studier. Det vet man ej :p

Svar: Låter som du får en Busy månad du med :)
Michelle Frandell

8 Erika :

Försöka må bra igen,äta bra & träna. Ska även utomlands 😊

Svar: Åh härligt med utomlands 💕
Michelle Frandell

9 Emelie Biarner:

Bra inspo!

Svar: Tack
Michelle Frandell

Kommentera här: