Tvättdag 💕



Hej på er. 

Håller på o göra tvätt . Äntligen tagit tag i disken med o gjort den.  Nu har jag vändt tillbaka på dygnet o sover bra igen på nätterna . Första natten inatt på tre veckor och jag sov bra :) tror det har med o göra att jag gör saker mer och orkar mer under dagarna nu när det inte är upp till 32 grader . Denna värmen på 21 grader är helt okey från min sida . Men vill fortfarande ha höst så jag kan bära  mina nya höst kläder . 😃 😂 vill även ha tända doft ljus o dricka oboy med mjölk och äta macka på kvällarna, så mysigt ! 

Kommer åka till Ida om tre veckor 💕 saknar henne och våra galna  roligheter . Vi tänkte se ocean 8 med Sandra bullock nästa gång på bio 😀 men allt beror lite på när jag börjar jobba igen . Äntligen kommer jag få mer svar nästa vecka . 

Imorgon blir det o va med brossan 😀
Va rädda om er ! 

(null)

(null)

Har vunnit ideal of sweden skal på tradera för 120 kr 😍😍😍 det va en annan som budade men jag vann ^^  tradera är bra , använder ni det ? Jag använder det mest för o köpa saker . Köpte mina guitar gitarr spel därifrån Wii , samt systemkamera och fick två objekt .  Och har köpt  produkter därifrån . Unani . Heter det för de som vill få bra len hud 😀

Älskar dessa skal 🌸
(null)

Kommentarer:

1 Therese:

Jag försöker shoppa begagnat om jag kan, men just tradera var det väldigt länge sedan jag var inne på. :)

Svar: Det e bra när det gäller spel o sånt tycker jag . Men inte begagnade kläder köper jag inte ifrån ..
Michelle Frandell

2 Lexochlogan :

Ja att vända tillbaka dygnet är inte lätt, vet inte hur vi skall lyckas med det här

Svar: Vara aktiv o ha en ständig tid då man går o lägger sej 😀 gå upp även om ni inte sovit för då tröttnar ögonen tillslut 💕
Michelle Frandell

3 Nilla:

Fint skal som du vann :) Grattis!

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

4 Harriet:

Jaa, jag med väntar på hösten. Älskar att sitta i soffan under filten med te kopp och bara mysa😍

Svar: Håller med :)
Michelle Frandell

5 Viktor:

Vilket snyggt skal! :) Skönt du orkar göra mer nu liksom! Mer naturlig värme nu, haah! :D

Svar: Ja nu e jag på benen igen :)
Michelle Frandell

6 sofia:

Åh dricka oboy och äta mackor på kvällarna när det blir höst är en tradition för mig, så mysigt :)

Svar: Ja det e så för mig med :) o mysa o ha massa filtar runt omkring sej :)
Michelle Frandell

7 Denevigaresenären :

Skönt med svalare temperaturer! 🙌🏻 Ha en fin dag! 🌸

Svar: Verkligen :) nu slipper man svetten rinna mer i ansiktet 😂
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Tradera höll jag på med mkt när jag sålde beg barnkläder. Nu var det ett tag sedan.

Svar: Tradera e jätte bra :)
Michelle Frandell

9 Moa Hansson :

Så snyggt skal :)

Svar: Tack älskar den 💕
Michelle Frandell

10 Jennie:

Va skönt med sömnen! Så himla fint skal också 😍

Svar: Ja de e skönt o kunna sova igen normalt :) 😀
Michelle Frandell

11 Erika:

Åh så snyggt skal 😍

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: