Skulle du hellre ...





1. Pierca näsan eller tungan? Näsan 
2. Vara seriös eller rolig? Rolig 
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna 
5. Umgås med dina syskon eller föräldrar? Syskon


SVARA ÄRLIGT


1. Tycker du om någon? Tycker om min familj och vänner 

2. Sol eller måne? Sol 
3. Vinter eller höst? Höst 
4. Vänster eller höger? Höger 
5. Soligt eller regn? Soligt 
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vaniljglass 


OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 21:04 
2. Fullständigt namn? Michelle Grace Frandell 
3. Var vill du bo? I ett lugnt område . 
4. Hur många barn vill du ha? 1-2 
5. Vill du gifta dig? Ja , om jag hittar den rätte. . . 
6. Rullar du spagettin eller skär? Rullar 
7. Har du ätit sushi? Ja , det åt jag igår 
8. Favoritglass? Twister och mars glass 
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Inga 😂
10. Humör? Trött ... lite surig . 


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA


1. Pussat någon? Nej 
2. Sjungit? Ja
3. Blivit kramad? Ja 
4. Känt dig fånig? Nej 
5. Saknat någon? Ja 
6. Dansat galet? Nej 
7. Klippt håret? Nej 
8. Gråtit? Nej 
9. Ljugit? Nej 
10. Blivit kysst? Nej 

(null)

Kommentarer:

1 Nina:

Väljer lätt chokladglass! ;) annars så tror jag inte att jag hade svarat så olikt dig :)

Svar: Jag gillar jordgubb o vanilj mest o päron :)
Michelle Frandell

2 Nilla:

Så kul med dessa listor! :)Ha en fin helg :)

Svar: Tack desamma :)
Michelle Frandell

3 Ellen :

Kul att få veta dina svar!:)

Svar: 👍🏻
Michelle Frandell

4 Daisy:

Vad roliga frågor 🤩

5 Ina:

Kul med sådan listor...

Svar: 👏🏻
Michelle Frandell

6 Moa:

Älskar dessa listor! :D

Svar: Va roligt 😀😀😀
Michelle Frandell

7 sofia:

Såna här listor uppskattar jag :) <3

Svar: Kul 💕
Michelle Frandell

8 Cissi:

Dessa listor är så härliga :)

Svar: Snottade den från en annan bloggare 😍
Michelle Frandell

9 Erika :

Dem här listorna uppskattas verkligen, man får lära känna än bättre 💕

Svar: Va kul att du känner så 👍🏻
Michelle Frandell

10 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Åh så roligt inlägg att läsa! :)

Kommentera här: