Lördag



Hallå ! 
Har nu sett sista säsongen av orange is the new black . Vad tyckte ni ? Jag själv hade velat veta lite mer vad som hände efter när hon blev frisläppt . Och om de lyckades hålla äktenskapet . Men det slutade bara helt utan att man var beredd på det . 

Det är det bästa serien . Verkligen , 


Men till mig då , va gör jag idag ? Jo vet inte för e så himlans trött . Imorgon ska jag träna o simma igen . 

Här ett citat från serien . 
❤️ kärlek 

(null)
Ni som inte sett denna serie , gör det . Visst det är våld o droger och väldigt rått men det finns ett underbart budskap med hela serien och jag tror det är det som gör att serien är så bra . 

Peace out . 

Kommentarer:

1 Sanna:

Fint citat! lycka till med träningen😊

2 Denevigaresenären :

Har precis börjat titta på serien! Ser fram emot att se alla episoder! Ha en fin lördag! 🌸

Svar: Ja va kul :)
Michelle Frandell

3 Lillan Kind:

Jag har inte sett serien, men det kanske kan vara värt att kolla😊

Svar: Det är värt o kolla :)
Michelle Frandell

4 Johanna:

Åh ska kanske kika in den serien☺️

Svar: Gör det :)
Michelle Frandell

5 Erika:

Orange is the new black är utan tvekan min favoritserie. Blev så ledsen när säsongen va slut & nu måste man vänta ett år till. Så galet nyfiken ju! :)

Svar: Den e super bra . Det va sista säsongen serien e slut .
Michelle Frandell

6 Emma Engström:

Åh har inte sett den serien, men verkar bra! :D

Svar: Den e super bra :)
Michelle Frandell

7 PabloD:

Hej Michelle!

Jag har en vän som vill ha att jag tittar på den tv-serien och Nurse Jackie tillsammans med henne med jag har inte så mycket tid för att kolla på tv. Kanske måste jag börja att göra det. ;-)

Ha en solig dag!

PabloD

Svar: Gör det :)
Michelle Frandell

8 Mirre:

Hr faktiskt inte sett den

Svar: Super bra e den :)
Michelle Frandell

9 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Åh, har inte sett de nya avsnitten än men måste verkligen ta och göra det! :)

Svar: Gör det :)
Michelle Frandell

10 Jennifer:

Jag såg de tre första avsnitten sen la jag ner tittandet på den serie, den var inget för mig :P

Svar: Det e olika men man få ge den några avsnitt :)
Michelle Frandell

11 Daisy:

Lördagen var bara lugn dag här hemma 🌟💯

12 sofia:

Har faktiskt inte sett denna serie så måste ta mig en titt :)<3

13 Jennifer:

Såg precis klart sista säsongen också! Hade velat veta ännu mer om alla där, vad som hände alla typ!

Svar: Ja men lite så :) speciellt Chapman o Alex . Men det va nog meningen för annars kan de dra ut på serien o då blir det bara långtråkigt som det blev med pretty Little liars ... så de avslutade rätt bra ändå när man tänkt efter🌸💕
Michelle Frandell

Kommentera här: