Ändrade planer



Blir att jag är hemma istället i Jönköping denna helg . Men man kan ju inte hjälpa om nån blir sjuk . Så är det ju  ibland . 

Ska försöka hitta på lite annat att göra . Har bestämt träff ialf med Mia på onsdag och luncha med henne ❤️ 

Jag har tagit det svåraste och jobbigaste beslutet i mitt liv , ang Angust . Han kommer ju aldrig bli bra och nu lider han mer o mer . Så jag ringde in till anicura och avbokade ultraljudet och beställde tid för att låta han somna in. Det är inget man gör efter man varit på besök där och bestämmer på plats . Det gör man senare . Angust kommer att avlida den 2 oktober och kommer begravas i axamo djurkyrkogård. . Jag vill inte att han ska bli kremerad . Han kommer få även en liten gravsten . 

Det känns jättetungt men efter många men i ett halvårs tänkande så tror jag att det är det bästa för han . om jag är lite off ibland så hoppas jag ni förstår varför . 
—— 

Kommer jag att köpa ny hund ? 

Svar : troligen,  men inte direkt efter . Isåfall köper jag en omplacerad hund från blocket där den är frisk från början . Har alltid varit en hundmänniska och vi i familjen har haft två Westies innan .   och vi älskar hundar . Men jag måste få ta den tid med Angust då det är min första hund . Det kommer bli tomt nu utan Angust men jag har lite tid o säga hejdå . 

Hade ni gjort samma beslut som hag , om hunden ändå aldrig kan bli frisk ? 

Min bästa vän 😢😢😢
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En utav de första bilderna på Angust , han va så liten då 💕

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

fy f-n vilket tungt beslut, men jag hade absolut gjort samma beslut med dom förutsättningarna. <3

2 Jennie:

Men åh stackars va tråkigt 😓 Förstår verkligen ditt beslut, bättre än att dom får lida ❤️ Fint av dig att vilja köpa en omplacerings hund ☺️🌸

3 sofia:

Usch vad ledsamt finaste du, jag lider verkligen med dig! Finns om du behöver prata! Du är en sån fin människa som vill köpa en omplaceringshund <3

Svar: Tack fina 💕
Michelle Frandell

4 Viktor:

Hemskt! En hund, som kan vara ens bästa vän! Men förstår dig totalt, men så synd att det blir så tyvärr :(

Svar: Jo det e jobbigt . Försöker smälta det .men troligen blir det en ny hund 💕
Michelle Frandell

5 Anonym:

Åh, vad tråkigt att Angust inte kommer att bli bra. Jag lider med dig inför vad som komma skall, men förstår dig och beslutet att låta honom somna in :( Kram <3

Svar: Ja det e så även om han mår bra ibland men det e upp o med hela tiden
Michelle Frandell

6 Erika:

Så tråkigt när planer blir inställda, men som du säger. Är man sjuk så är man, jättetråkigt :/
Åh, vet hur de känns när man förlorar sin bästa vän, vi fick ta de tunga beslutet att låta våran älskade hund somna in efter en attack :(

7 Moa:

Usch vilket jobbigt beslut, kramar<3

8 Mirre:

Sp gör även en sann hundägare också, vi måste även finnas där då med. >Dock vet jag ju hur hemskt det är att ta så svåra beslut, men man vet då det är dags och det är rätt då. Jag tycker dock du är stark, hade inte pallat att ha datumet så långt framåt, njut av den tiden nu, på så bra sätt det går

Kommentera här: