Avicii ❤️


Hej känner mig lite bättre men typ sträckt benet ellr nått för satan va ont de gör ibland . Med   Avicii
mina hörlurar så tänker man bara på det sista hur han modde. Jag såg dokumentären igår och den var så fin . Att han fick så mkt motstånd emot Sej bara för allt handlade Om pengar och han ville bara må bra . Me detta vill jag bara säga att vilken stor världsartist han var och det är så tråkigt att någon ska må så dåligt o vilja dö bara för ingen lyssnar .och ung me så mkt press .och ingen ork .  Allt han ville va att må bra . Sök stöd om du mår dåligt .  Tänk på dej själv . 
Lyssna på ditt inre . 
R.i.P Avicci - Tim bergling . 


Om ni vill se dokumentären så finns den på SVT play. 
Va rädda om er ❤️ 

(null)



Kommentarer:

1 Nathalie:

Det är så jävla ledsamt och frustrerande att det ska behöva gå så långt att någon tar livet av sig :( Usch.. Jävla samhälle!!
Kram<3

Svar: Det e det verkligen ❤️
Michelle Frandell

2 Emma:

Ta hand om dig !!

Svar: Tack ❤️
Michelle Frandell

3 Anonym:

Ska titta på den där dokumentären tror jag, tack för tipset!

Svar: Varsågod ❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: