Du är värdefull *

Jag bara känner jag vill skriva nått från mitt hjärta . Jag känner att alla borde veta att du själv är viktig . Att inte låta någon trampa dej . Se ner på dej.  Att fortsätta våga gå även i tuffa perioder i livet . Att våga ta chanserna medans de finns. Att våga utmana sig själv. Se till att just du mår bra och skit i vad andra tkr och tänker för just du är du . Ingen kan styra dej elr din vilja.  Låta veta vad du har dej själv nånstans.  Våga ta risker som får dej att tänka framåt och vad som får dej att må bra.   Du är viktig. Känns det inte bra , gör det inte ...men låt det ändå ge det en chans , för då har du ialf testat.   Låt dej våga.  Och funkar det inte då har du bara lärt känna dej själv ännu mer. Genom att ha gått och utmanat mig och på min vilja så har jag lyckats där jag är idag , trots det varit många motgångar.  Man får bara inte ge upp.  Du ... Du kan . Och låt ingen annan hindra dej , för du känner ju dej själv bäst . 
/ M

Kommentera här: