Tacksam varje dag

Är faktist tacksam för det jag har i mitt liv . Jag träffar inte alla jämt men dem finns alltid där.   Jag vet vart jag har min familj och mina vänner. Har haft en liten tuff period där det bara var tråkiga och riktigt tuffa besked.  Som jag inte vill nämna här men lyckades klara över den biten då man hela tiden fick tänka positivt trots att det inte alltid var lätt.  Men nu ser jag bara positivt och börja kunna tänka framåt på riktigt igen.  Jag skriver ofta att jag är tacksam men det är jag verkligen för vad som helst kan hända i livet när man minst som anar det.  Så va tacksamma för det ni har för livet är värdefullt och dyrbart.  Jag känner mig mer rik på detta än när det gäller pengar.  
. Puss på er.   
1. Min familj och vänner 
2. Min hund och lägenhet
3 . Att jag är utbildad och har praktik.  
Tacksam. !!! <3 <3 
 
 
 
 
 
 
 
Be Careful for what you have.   

Kommentera här: