Otursdagen is here

E det bara jag som känner mig allmänt trött ? Grinig o gnällig för minsta lilla ? Orkar ingenting. Och det vart så i några veckor nu . Det började idag med att jag åkte till  skolan 6.45 , sen visade det sej att jag inte behövde vara där så då fick jag åka hem . Tappade sedan en stor glasbunke på golvet och fick sedan ett helt oväntat besök . Som inte var så kul. Kunde inte bestämma mig om jag skulle simma elr inte idag så då sket jag i det . 

Seriöst.  ? Kan va att jag e slutkörd på plugget . Fick bara G i teorin . Men tror det har med olika lärare hur dem bedömer .  För känner själv hur jag gett gärnet på den teorin . Mina fingrar e slutkörda på o skriva på tangentbord .

Okey hm något positivt då ? Jo att det kommer hända massa roliga saker nu i oktober ... :) som jag ser fram emot ! 

Positiv 2 . Jag lagade mat igår på kvällen . Men dock brände jag kanterna på lasagnen så alarmet gick i lägenheten .... Det var nog där oturen började . ... 




Kommentera här: