Måndag -Självstudier

Hallå på er ! Jag har haft självstudier idag från halv 2 till halv 5 ungefär. Jag fick gjort 9 frågor och börjar bli klar med första läxan ! Har lite frågor dock kvar att göra. Sen två till läxor vi har fått. Men resten av frågorna ialf blir klara imårgon och imårgon blir det möte om schema hur vi ska lägga upp allt ! Kommer bli kanonish. Känns mycket bra med skolan och jag kommer att klara utbildningen ! :D Känns inga tvivel på det... 
 
Nu har jag lagat mat och softar framför tvn. Family guy på tv. hehe. I varttfall vill tillbaka till Göteborg och saknar staden redan. Det var så otroligt gött och bara sitta ute och äta glass med sin bästa vän i lördags. Jag fick dock åka tåg för första gången och fick byta i Falköping. Det hade varit fel på min biljett men jag fick hjälp utav snälla kontrollanterna :D Så jag kom hem ialf ^^ 
 
Ny månad imårgon känns bra och det kommer att hända mycket ! 
Jag skulle sälja min telefon på tradera men det var nära att det blev bedrägeri. Jag hade tur och kollade upp allt innan jag skickade telefonen ... Vilken tur ! Jag har lärt mig nu att kolla upp saker och ting korrekt. Har aldrig dock råkat ut för det men jag hade verkligen tur. Märker man att något är konstigt ska man genast kolla upp. Stativet fick jag sålt ialf. och jag skicka det imårgon . 
Det är bara att försöka på nytt... 
 
Istället för att se problem i svartoch vitt som jag gjort mycket innan så ser jag allt nu lösningar... Då mår man bra ! :D
 
 
 
 
 

Kommentera här: